Nelaidok savo rezultatų dėl skanesnio kasnio

Nelaidok savo rezultatų dėl skanesnio kasnio

Daugelis iš jūsų tikriausiai ilgai ruošiatės vasaros sezonui, sunkiai liejote prakaitą sporto salėje, laikėtės mitybos režimo, išbandėte šimtus dietų, neleidote sau nukrypti (tik kartais). Ir pagaliau išlindus kaitriai saulei ir pasiekus jūrą, ežerus, upes, sau pasakėte viskas, pasiekiau, jau galiu atsipūsti ir viską pamiršti…

Tačiau savo sunkiai užsitarnautus rezultatus galima palaidoti per porą ar keletą savaičių, nebesekant savo mitybos režimo, nebesportuojant, valgant riebų ir nesveiką maistą, vartojant alkoholinius gėrimus. Tačiau yra išeitis ir vasara yra puikus metas, kai galima rezultatus išlaikyti ar net pagerinti.

Galime deginti riebalus ir stiprinti raumenis gaudami daugiau kardio ir ištvermės pratimų, net patys to nežinodami ar tiesiog nesusimastydami. Daugiau bėgiosime, plaukiosime, nardysime, žaisime paplūdimyje su kamuoliu ar tiesiog bėgsime krosą. Galime tuo pačiu įtraukti 1 ar 3 treniruotes per savaitę sporto salėje ar ant treniruoklių parkuose ir taip užtikrinti, kad mes neprarasdami savo pasiektų rezultatų dar ir progresuotume ar palaikytume esamus rezultatus.

Gersime daugiau vandens, nors kartais tikriausiai pamiršdavome išgerti pakankamai, tačiau dabar karščiai privers gerti daugiau. O tai yra gerai, nes esame sudaryti maždaug iš 70% vandens, todėl didesnis skysčių praradimas gali pakenkti mūsų sveikatai ir savijautai.

Svarbiausia nepamiršti įtraukti sveiko ir neriebaus maisto arba laikytis režimo, kad visi šie patarimai tikrai veiktų.

Visada galvokite apie aktyvų laisvalaikį kaip apie treniruotes, o kai valgote, nepamirškite, kad maistas turi prasmę ir tai ką suvalgome niekur nedingsta.