Chris Weidman: nenugalimas kovotojas ir smaližius

Chris Weidman: nenugalimas kovotojas ir smaližius

Priešingai nei kiti geriausi pasaulio kovotojai, UFC lygos žvaigždė Chris Weidman į savo mitybą kartais pažvelgia pro pirštus. Nepaisant to, šiam 28-erių metų amžiaus niujorkiečiui, besikėsinančiam užimti vidutinio svorio kategorijos čempiono sostą, netobula mityba nesutrukdė pasiekti 9 pergalių ir nė karto nepatirti pralaimėjimo kartėlio.

Kol priešininkai niekaip neranda Chriso silpnų vietų, kovotojas atskleidžia, jog visos jo silpnybės pasireiškia prie pietų stalo.

Smaližius nuo vaikystės

Atsimenu vidurinėje mokykloje valgydavau tris dalykus – štrudelį, skrudintas prancūziškas lazdeles ir šokoladinius vaflius. Be to, ištisą dieną kimšdavau riešutų sviestą bei medų. Tiesą sakant, aš užaugau praktiškai misdamas vien riešutų sviestu ir medumi… Mūsų mama visada paruošdavo daug maisto, o aš būdavau apšaukiamas, nes prisikimšęs riešutų sviesto tiesiog nebenorėdavau valgyti. Dievinu riešutų sviestą!

Protėvių valgiaraštis

Mano tautybė yra vokietis-airis, todėl mama visada ruošdavo šių šalių tradicinius patiekalus. Todėl valgydavome daug jautienos, bulvių košės ir panašų maistą…

Mitybos įpročių keisti nebeįstengia

Vis dar valgau riešutų sviestą, medų ir bananus. Visą dieną. Tiesiog negaliu susilaikyti, numirčiau jei negaučiau bent vieną dieną šių skanėstų. Rytais dažniausiai suvalgau keturis kiaušinius su ruginės duonos skrebučiu, pomidorais ir svogūnais. Nueinu į vietinį turgelį ir ten randu visus man reikalingus produktus.

Bet aš DIEVINU riešutų sviestą, medų ir bananus. Kad ir kur bebūčiau, kad ir ką bedaryčiau.

Maisto papildai?

Iš tikrųjų nesu didelis jų žinovas. Vartoju baltymų kokteilius, žuvų taukus, gliukozaminą (papildas, stiprinantis ir saugantis sąnarius) ir multi-vitaminus.

Dienos kalorijų norma

Paprastai valgau penkis kartus per dieną. Jei grįžtu vėlai vakare ir esu labai alkanas, suvalgau šaukštą natūralaus riešutų sviesto. Jis turi kažko tokio, kas priverčia tave jaustis sočiu.

Svorio metimas varžyboms

Numesti svorį iki reikalingos ribos būna sunku tik tada, kai turiu mažai laiko. Kai laiko turiu daug, problemų nekyla, paprastai tuo metu maitinuosi gana normaliai. Mažai valgau nebent svėrimo dieną.

Raumenų auginimas?

Karts nuo karto pakilnoju svorius. Visada bandžiau turėti didesnę krūtinę, bet niekada to taip ir nepasiekiau. Spėju, gal tai kalta genetika?.. Džiaugiuosi, jog kovotojui itin stipri krūtinė nėra būtina. Tai labiau išvaizdą gerinantis raumuo, teisingai?

Turiu savo trenerį, kuris man padeda treniruotis su svoriais du-tris kartus per savaitę. Taip pat darau ištvermės treniruotes.

Šis treneris yra ir mano mitybos specialistas. Bet ir aš pats stengiuosi maitintis sveikai. Elgiuosi protingai, netinginiauju, plušu sporto salėje. Kai žinau, jog atiduodu visas savo jėgas, smulkmenos nebeatrodo svarbios.

Valgo kaip tikras niujorkietis

Bandelės ir picos yra mano raketinis kuras. Aš mėgstu dešreles, kiaušinius, sūrį, druską, pipirus, kečupą… Arba tiesiog bandeles su kiaušiniais.

Man patinka gerti vandenį, todėl paprastai jo suvartoju daug. Nesu limonadų gerbėjas, tačiau kartais pasmaližiauju dietine kola.

Įvertink savo mitybą skalėje nuo 1 iki 10

Skirčiau 8,5. Daug sportuoju ir taip maitindamasis puikiai jaučiuosi, todėl man tai – ideali mityba. Jei pats jautiesi puikiai, ko daugiau reikia?