Miego trūkumas ardo raumenis?

Miego trūkumas ardo raumenis?

Nuolatos kalbame apie miego naudą, tačiau gerų patarimų niekada nebūna per daug. Nesijauskite blogai, jei kada ryte ir nuspausite žadintuvo snaudimo mygtuką mainais į ėjimą sportuoti. Nes būtent miego trūkumas ir gali būti faktorius, lemiantis sunkų tobulos figūros siekimą.

Miego valandų ribojimas turi didelę įtaką medžiagų apykaitos sulėtėjimui, riebalų kaupimui ir netgi gali lemti raumenų audinio irimą. Neseniai Čikagos universiteto mokslininkai atliko tyrimą, kuriame dietos besilaikantys ir po 8,5 val. per parą miegantys žmonės vos per dvi savaites numetė apie 1,4 kilogramo riebalų.

Tuo tarpu kita grupė, kuriai sumerkti akis buvo leista tik 5,5 val. per parą, numesti pavyko viso labo po 0,4 kilogramo riebalų. Dar blogiau – mažai miegoję „dietininkai“ per dvi savaites vidutiniškai prarado net po 2,3 kilogramus liesos kūno masės, t.y. raumenų!

Todėl kartais norint išsaugoti savo raumenis geriau praleisti rytinį pabėgiojimą ir šiek tiek ilgiau pasivartyti lovoje…