3 būdai išsaugoti motyvaciją sportuoti

3 būdai išsaugoti motyvaciją sportuoti

Prisijunkite prie grupės bendraminčių

Jeigu sportuojate vieni, tai netrukus pastebėsite, kaip Jums darosi nuobodu ne tik treniruotės metu, bet ir būnant su draugais. Juk Jūs stengiatės rūpintis savimi, sveikiau maitintis ir vartoti mažiau alkoholio. Šiuos pokyčius senieji pažįstami gali sutikti su lengva pašaipa – netrukus būsite kur kas rečiau kviečiami į vakarėlius, kadangi jų metu laiką leisite su mineralinio vandens buteliuku rankose. O jei užsimanysite papasakoti apie tos pačios dienos rytą nubėgtus 10 kilometrų, tikriausiai sulauksite tik nesupratingų žvilgsnių.

Nebandykite pakeisti bendravimo įpročių su savo senaisiais draugais. Visas temas, susijusias su sportu, palikite naujiems žmonėms – galbūt susipažinote su kažkuo treniruotėse, o gal užsiregistravote pasirinktos sporto šakos forume. Bet kokiu atveju bendravimas visais treniruočių klausimais tik su žmonėmis, kurie taip pat tuo gyvena, padės išvengti nesusipratimų ir priklijuotos nuobodylos etiketės. Juk kažin ar Jums būtų labai įdomu, jei artimiausias draugas pradėtų pasakoti, kokias sudėtingas chemines formules šįryt jis sprendė. Ypač jei pats mokykloje nebuvote pirmūnas.

Tuo pačiu bendraminčiai padės išspręsti problemas, kurios iškyla treniruočių metu. Aplinkinių palaikymas – vienas svarbiausių dalykų, verčiančių judėti į priekį.

Keiskite miego įpročius

Ilgesnis miegas padeda ne tik jaustis žvalesniems, bet ir pasiekti aukštesnių rezultatų. Stanfordo universitete atlikti tyrimai parodė, jog krepšininkai, kurie 5-7 savaites naktimis miegodavo po 10 valandų, po to buvo žymiai ištvermingesni, pagerėjo jų pataikymo į krepšį procentas ir pagreitėjo atsistatymas po treniruočių bei varžybų.

Sutrumpinkite spoksojimo į televizoriaus arba kompiuterio ekraną laiką vakarais ir tikėtina, jog kitą dieną nebeieškosite pasiteisinimų, kaip išvengti apsilankymo sporto salėje.

Suteikite treniruotėms ritmą

Užveskite save pasitelkę ritmingą ir agresyvią muziką. Jus motyvuojančios dainos gali net 15 proc. padidinti Jūsų ištvermę (bent jau taip skelbia Brunelio universitetas Didžiojoje Britanijoje). Taip nutinka todėl, jog yra nukreipiamas dėmesys ir smegenys nespėja pasiųsti „aš pavargau“ signalo. Be to, mėgstama muzika gali sukelti emocijas, panašias į euforiją, kuomet jaučiatės stipresni ir nenugalimi. Jei sporto klube groja netinkama muzika, pasirūpinkite ausinuku ir savo sudarytu grojaraščiu.