Užkandžiai, kuriuos būtina pasiimti į treniruotę

Užkandžiai, kuriuos būtina pasiimti į treniruotę

20 gramų baltymų – tai aukso viduriukas, kurį pilnai gali įsisavinti statistinio asmens organizmas. Ne paslaptis, jog pats tinkamiausias metas baltymų vartojimui yra keliasdešimt minučių po treniruotės, tačiau dažnai šis laikotarpis išnaudojamas persirengimui, kelionei namo ir sportinio krepšio išpakavimui. Kad nešvaistytumėte laiko veltui ir spėtumėte pamaitinti po treniruotės nualintą organizmą, kitą kartą vykdami į sporto salę su savimi pasiimkite vieną iš šių paprastų produktų. Sudoroti juos galite automobilyje ar net rūbinėje, tik nepamirškite prieš tai nusiplauti rankų – įvairių treniruoklių, svarmenų ir kitų prietaisų paviršiai yra vienos labiausiai užterštų vietų apskritai!

Virta vištiena, kalakutiena arba konservuotas tunas (100 gramų)

Uždėkite virtos paukštienos gabaliukus arba tuną ant pilno grūdo duonelės – toks užkandis suteiks nuo 15 iki 25 gramų baltymų.

Kiaušiniai (trys)

Neįveikiamas ir jau daug metų dominuojantis baltymų šaltinis. Į treniruotes galite neštis tiek kietai virtus, tiek omleto pavidalu – trys kiaušiniai suteiks apie 19 gramų baltymų.

Liesas šokoladinis pienas (0,5 litro)

Labai skanus ir sveikas gėrimas, kuris numalšins ne tik troškulį, bet ir maisto medžiagų badą. Viena pusės litro pakuotė aprūpins kūną 17 gramų baltymų.

Išrūgų baltymų papildai (30 gramų kaušelis)

Tai – tikras atletų karalius. Maišydami su pienu, o ne su vandeniu, gausite dar daugiau taip reikalingų baltymų. Tačiau net ir pačioje maisto papildo porcijoje jų bus nuo 20 iki 25 gramų.

Natūralus jogurtas (apie 150 gramų pakuotė)

Jogurtas, kuriame nėra jokių skonį keičiančių ir saldinančių priemaišų (tokio galima rasti didelėse parduotuvėse ir prekybos centruose) yra lengvai ir patogiai transportuojamas, o savyje slepia apie 15 gramų baltymų. Tikras sportininko džiaugsmas! Jeigu netenkina šio jogurto skonis, „patobulinkite“ jį patys pridėdami šaukštelį mėgstamos uogienės.