Saldumynai pusryčiams padeda lieknėti

Saldumynai pusryčiams padeda lieknėti

Turime gerų žinių besilaikančioms dietos! Jei pusryčiaudami suvalgysite mažą kiekį saldumynų, tai gali padėti greičiau atsikratyti nepageidaujamų kilogramų ir užsitikrinti, kad jie greitai nesugrįš.

Mokslininkai stebėjo du šimtus nutukusių žmonių, nesergančių diabetu, kuriems buvo paskirtos dvi mažai kalorijų turinčios dietos.

Abi dietos turėjo tokį patį dienos kalorijų skaičių: apie 1600 kalorijų vyrams ir apie 1400 kalorijų moterims. Į vieną iš dietų buvo įtrauktas rytinis saldumynas, pavyzdžiui spurga, o į kitą – didesnė maisto porcija pietums arba vakarienei.

Tel Avivo universiteto mokslininkų grupės tyrimo rezultatuose pažymima, kad tie, kurie suvartojo angliavandenių ir baltymų turtingus 600 kalorijų pusryčius, pasiekė geresnių rezultatų, nei tie, kurie pusryčiams suvartojo tik 300 kalorijų. Įpusėjus aštuonių mėnesių tyrimui, buvo paskaičiuota, kad abiejų grupių tyrimo dalyviai neteko vidutiniškai po apytiksliai 16 kilogramų.

Tačiau per pastaruosius keturis mėnesius, jau pasibaigus tyrimui, nakaloringų pusryčių grupės dalyviai kiekvienas vidutiniškai priaugo po 11 kilogramų (beveik „susigrąžino“ buvusį svorį), o kaloringų pusryčių grupės dalyviai atsikratė dar po 7 kilogramus.

Tyrimo grupės vadovas dr. Danielius Jakubovičius teigė: „Dietos tikslas turėtų būti ne tik svorio sumažinimas, bet ir potraukio maistui atsikratymas, taip užsitikrinant, kad prarasti kilogramai nesugrįš. Dalyviai, kurie pusryčiams valgė saldumynų, nurodė, kad jaučia mažesnį alkį ir potraukį maistui.“

Tyrime dalyvavusių žmonių kraujo tyrimai parodė, kad ghrelino (vadinamojo „alkio hormono“) kiekis desertą valgiusiųjų grupėje sumažėjo net 45 proc., o nekaloringų pusryčių grupėje – 30 proc.

Taigi, dabar ryte valgydami pyragėlį ar šokolado plytelę, galite save drąsiai pateisinti ir nesijausti „kaltais“. Skanaus!