Patarimai, kaip greitai pasiruošti vasaros sezonui

Patarimai, kaip greitai pasiruošti vasaros sezonui

Likus vos keliems mėnesiams iki vasaros, kai kuriuos iš mūsų apima panika – žiemos šventės ir tingus treniruočių režimas padarė savo, todėl dar toli gražu nesame pasiruošę apsinuoginti paplūdimyje. Ką daryti, jog spėti įtilpti į senąsias maudymosi kelnaites?

  1. Visus 5 kartus valgykite namuose

Tai patarimas, kuris padės ne tik sumažinti gaunamas kalorijas, bet ir patiriamas išlaidas. Jei neturite galimybės grįžti pietums į namus, tuomet neškitės iš anksto pasiruoštą maistą į darbą. Problema ta, jog net ir sveikiausiai atrodantys patiekalai kavinėje ar restorane yra gaminami iš Jums nežinomų sudėtinių dalių. Be to, taip bus paprasčiau valdyti maisto porcijas, nesistengiant iki galo suvalgyti užsisakyto patiekalo, kurį palikti „gaila“.

  1. Sumažinkite cukraus vartojimą

Norėdami greitai atsikratyti nepageidaujamo svorio, turėsite kaip įmanoma labiau sumažinti cukraus suvartojimą. Dauguma žmonių net neįsivaizduoja, kiek jo gauna dienos metu, kadangi daug cukraus yra ne tik saldumynuose, bet ir sultyse, vaisiuose, saldžiuose jogurtuose, varškės sūreliuose ir t.t. Pavyzdžiui stiklinėje apelsinų sulčių yra net 22 gramai cukraus, o tai daugiau nei 4 arbatiniai šaukšteliai!

  1. Nevalgykite iš pakuočių

Kartai nepavyksta išvengti sausainių arba bulvių traškučių, tačiau pasistenkite juos valgyti ne tiesiai iš pakuotės, nes taip net nepastebėsite, kaip suvartosite gerą tūkstantį kalorijų. Normuokite maistą – griežtai sekite savo porcijų dydžius valgydami tik iš lėkščių, o gėrimus pildami į stiklines.

  1. Valgykite daugiau daržovių

Jų turėtų būti kiekviename Jūsų patiekale. Geriausiai rinktis tas daržoves, kurių valgymas net ir dideliais kiekiais niekuomet nepakenks kūno linijoms – brokolius, kalafijorus ar špinatus. Tuo tarpu kaloringesnių augalų reikėtų vengti, pavyzdžiui žirnių, morkų, bulvių ar kukurūzų.

  1. Būkite atsargūs su vaisiais

Taip, juose daug vitaminų ir skaidulų, tačiau net ir būdami sveiku maistu, vaisiai nėra itin tinkami lieknėjant, kadangi juose labai daug cukraus. Stenkitės neviršyti vienos-dviejų stiklinių dydžio porcijos per dieną.

  1. Apribokite alkoholį

Jei to visiškai išvengti nepavyksta – apsiribokite viena-dviem gėrimo porcijom per savaitę. Be to, atsisakykite visų saldžių kokteilių, kurių maišymui naudojamos sultys, sirupai ir gazuoti gėrimai. Vietoje to apsieikite su taure vyno, stikline viskio ar keliomis taurelėmis tekilos. Alkoholis – tai ne tik tuščios kalorijos, bet ir išaugęs alkio pojūtis bei sumažėjusi savikontrolė, lemianti nesveiko maisto vartojimą esant apsvaigus.

  1. Nevalgykite likus kelioms valandoms iki miego

Turbūt nereikia sakyti, jog vidurnaktis nekelia asociacijų su sveika mityba. Stenkitės nebevalgyti nuo 21-22 valandos – tai padės ne tik lengviau užmigti, bet ir sumažinti tikimybę pajusti gėdą nusirengiant vasarą paplūdimyje.

  1. Sverkitės reguliariai

Neužmerkite akių ir nesitikėkite, kad kai nematote skaičių – reiškia jų ir nėra. Sverkitės bent kartą per savaitę, jog nuolatos žinotumėte savo svorį ir kaip arti ar toli yra Jūsų tikslas. Ir atsiminkite, jog per savaitę yra sveika numesti nuo pusės iki vieno kilogramo, todėl nebūkite sau per daug reiklūs.

  1. Treniruokitės

Nors laiko liko ir mažai, todėl įspūdingų raumenų tikrai nepasieksite, tačiau kelis kilogramus treniruotės tikrai padės numesti. Nebūtina pulti į sporto salę – užteks, jei per dieną bent pusvalandį skirsite bet kokiai fizinei veiklai. Svarbiausia, jog ji nebūtų nuobodi Jums patiems, todėl nuolatos kaitaliokite užsiėmimus – vieną dieną galite daryti atsilenkimus, atsispaudimus ir pritūpimus, tuo tarpu kitą dieną tiesiog ilgai pasivaikščioti mišku ar paplūdimiu. Darykite tai, kas patinka Jums!

  1. Įsipareigokite

Tai reiškia praneškite apie savo tikslus sulieknėti antrajai pusei arba draugams – taip bus kur kas sudėtingiau viską mesti tuomet, kai pasidarys sunku. Padėti gali net ir draugiškos lažybos, tapsiančios dar vienu stimulu nepasiduoti ir per ateinančius kelis mėnesius pasiekti trokštamą rezultatą.

LOGIN Sporto kuras 2013 (1)