Naujos taisyklės auginantiems raumenis

Naujos taisyklės auginantiems raumenis

Iš žurnalų puslapių žvelgia tobulai raumeningų kūnų vyrukai bei stangrių formų merginos ir tik mes, sportuojantys, suprantame, kiek pastangų yra įdėta į tokią išvaizdą. Daug laiko, išlieto prakaito, užsispyrimo ir šių naujų patarimų prireiks, norint greičiau į savo atvaizdą veidrodyje pažvelgti su pasigėrėjimu.

  • Turėkite planą savo angliavandeniams

Visi esame girdėję „atsisakykite angliavandenių“. Tai nėra visai teisinga – taip, angliavandenių atsisakymas leis numesti nereikalingo svorio (ir gana greitai), tačiau tuo pačiu privers nuolatos jausti nuovargį, mieguistumą ir motyvacijos stoką.

Angliavandeniai yra būtini smegenų veiklai. Atsiradus jų trūkumui, energijos atsargos bus naudojamos visų pirma gyvybiškai svarbioms organizmo funkcijoms palaikyti, o ne raumenų augimui, todėl netinkamas angliavandenių vartojimas gali niekais paversti bet kokias pastangas sportuojant.

Valgykite kompleksinius angliavandenius ryte ir likus kelioms valandoms iki treniruotės – taip nepritrūksite energijos ir tuo pačiu užsitikrinsite kūne sukauptų riebalų tirpimą.

  • Valgykite daugiau riebalų

Taip, išgirdote teisingai – riebalų. Riebalai nepaverčia Jūsų storais, tokiais Jus paverčia tiesiog per daug maisto. Jei sumažinote gaunamų angliavandenių kiekį, riebalai padės susidoroti su išaugusiu alkio jausmu, kadangi organizmui prireikia daugiau laiko juos skaidyti ir panaudoti energijai.

Be to, riebalai yra būtini hormonų veikloje. Taip, už raumenų augimą atsakingo testosterono – taip pat.

  • Iškeiskite vaisius į daržoves

Vaisiai yra nuostabus valgis – juose daug vitaminų, antioksidantų, mineralų bei kitų naudingų maistinių medžiagų. Tačiau taip pat vaisiuose daugybė cukraus (paprastųjų angliavandenių), kurie visai nenaudingi auginant ar ryškinant raumenis.

Išeitis? Vaisius iškeisti į daržoves. Tai padės neprarasti naudingų maisto medžiagų ir antioksidantų, tačiau sumažins suvartojamų kalorijų kiekį.

  • Kardiotreniruotės? Geriau kilnokite svarmenis

Norint suliesėti imkitės kardiopratimų, tiesa? Ne, tai viena dažniausiai pasitaikančių klaidų. Tokiu būdu bus ne tik sunku numesti nereikalingą svorį, bet ir užsiauginti dailių raumenų. Taip, atliekant kardiopratimus deginamos kalorijos, tačiau prarandamas raumenų stimuliavimo faktorius. O kuo daugiau lieso raumens audinio turite – tuo daugiau kalorijų sudeginate atlikdami kasdieninę veiklą.

Skirkite fiziniams pratimams 3-4 dienas per savaitę. Tuo tarpu įprastą kardio rutiną pakeiskite 20-ties minučių intervaliniais pratimais, kurių metų kaitaliokite atlikimo greitį (pavyzdžiui, jeigu bėgiojate – įveikite 100 metrų visu greičiu, tuomet kitus 100 metrų eikite sparčiu žingsniu ir vėl bėkite). Tą patį galite atlikti mindami dviratį ar plaukdami. Netikite veiksmingumu? Palyginkite sprinterių ir maratonų bėgikų figūras.

  • Pailsėkite“ nuo alkoholio

Mėgstate pasilinksminti? Jeigu siekiate per kuo trumpesnį laiką pasiekti pastebimą rezultatą, bent trumpam susilaikykite nuo alkoholio. Būtent jis priverčia organizmą riebalus kaupti, o ne naudoti energijai. Tiesą pasakius, alkoholis sustabdo bet kokių medžiagų virškinimą ir pasisavinimą iki tol, kol kepenys išvalys kraują nuo „velnio lašų“.

O kur dar dehidratacija ir sumažėjęs testosterono lygis? Jeigu planuojate vakarėlį, sustokite po kelių bokalų alaus arba stipraus gėrimo taurelių. Ir jokiu būdu nepamirškite po to išgerti didelį kiekį vandens – taip ne tik apsisaugosite nuo dehidratacijos, bet ir išvengsite nemalonių pagirių sekantį rytą.

LOGIN Sporto kuras 2013 (1)