Lieknėjant svarbu ir artimųjų palaikymas

Lieknėjant svarbu ir artimųjų palaikymas

Po vienu stogu gyvenančios šeimos yra priverstos valgyti tą patį maistą. Suvienodėję mitybos įpročiai pakeičiami itin sunkiai, kadangi Jūsų sprendimas laikytis dietos neišvengiamai atsilieptų ir kitiems šeimos nariams. Tačiau jų parama reikštų itin didelį postūmį lieknesnių kūno formų link.

Sudarykite sąrašą dalykų, kurie Jums padėtų pasijusti geriau. Norite, jog prie lieknėjimo prisidėtų geriausias draugas ar draugė? Užsirašykite tai. O galbūt padėtų antrosios pusės komentarai apie tai, jog vis gražėjate? Nepamirškite užsirašyti ir to. Tuo tarpu tretiems didžiausia parama būtų, jei šeimos nariai įvairius kaloringus desertus valgytų kitame kambaryje ar Jums nebūnant namuose – taip būtų išvengta pagundų nukrypti nuo dietos.

Turėdami sąrašą, tiesiogiai kreipkitės į jame atsidūrusius žmones ir paprašykite tos pagalbos, kuri Jums reikalinga.

Būkite atviri. Dabar ne laikas gėdytis – atvirai pasipasakokite artimiausiems žmonėms, kodėl norite numesti svorio. Juk tai ne tik noras pakeisti mitybą – galbūt jaučiatės negražūs ir tai Jums trukdo gyvenime, o galbūt jaudinatės dėl savo sveikatos. Nuoširdžiai pasakykite namiškiams, jog norite būti sveikesni ir aktyvesni, taip daugiau dėmesio galėdami skirti jiems.

Supažindinkite su faktais. Nepulkite iš karto visiems priekaištauti dėl to, ką jie valgo ir kad viso to turėtų atsisakyti. Tiesiog supažindinkite su mitybos planu ar dieta, kurios žadate laikytis patys. Galbūt jie turės netgi geresnių pasiūlymų? Šiaip ar taip, nuspręsti visų artimųjų maisto racioną reikia ne vienam žmogui. Įsitikinkite, ar namiškiai yra pasiruošę tam, jog šaldytuve atsiras daugiau sveiko maisto, o iš spintelių dings bulvių traškučiai.

Motyvuokite save patys. Jeigu nebūsite pakankamai užsispyrę, Jums nepadės nei antroji pusė, nei vaikai, nei tėvai. Didžiąją dalį svorio metimo sėkmės garantuojate patys, todėl būkite stiprūs – tik taip pelnysite kitų žmonių pasitikėjimą ir palaikymą!