Granatų sultys – raumenų augimo užtaisas

Granatų sultys – raumenų augimo užtaisas

Kiekvienas užkietėjęs kultūristas žino, kokią naudą gali atnešti truputis azoto skatintojo (nežinantys informaciją ras čia). Tokie maisto papildai kaip argininas ne tik praplečia kraujagysles ir leidžia jomis tekėti daugiau kraujo, bet ir yra svarbūs raumens audinio aprūpinime maisto medžiagomis.

Tačiau mažai kas nutuokia, jog norint pakelti azoto monoksido lygį organizme, kartais užtenka tiesiog stiklinės granatų sulčių!

Mokslininkai tyrė įvairiausius vaisius ir jų sultis, siekdami išsiaiškinti, kurie geriausiai kovoja su azoto kiekio mažėjimu kraujyje. Granatų sultys aplenkė tokius konkurentus kaip vynuogės, mėlynės, raudonasis vynas ir vitaminai C bei E. Kai kuriais atvejais granatai buvo efektyvesni net 300 kartų!

„Sporto kuras“ siūlo prieš treniruotę sumaišyti porciją išrūgų baltymų su 300 mililitrų granatų sulčių. Vos vienu tokiu kokteiliu apsirūpinsite apie 20-čia gramų greito pasisavinimo baltymų (kurie neapsunkins treniruojantis, tačiau iš karto padės atstatant pažeistus raumenis), 40-čia gramų angliavandenių ir medžiagomis, kurios neleis azoto monoksido lygiui nukristi bei užtikrins geresnį kraujo patekimą į treniruojamus audinius.

Beje, granatai, kaip ir dauguma vaisių, sudaryti iš kelių rūšių angliavandenių. Juose esanti gliukozė suteikia greitos energijos ir padeda aktyviai pradėti treniruotę, tuo tarpu fruktozė veikia ilgai ir neleidžia nusilpti įpusėjus net ir sunkiausią pratimų seriją.

Kadangi natūralios granatų sultys yra gana karčios – skieskite jas su vandeniu arba aukščiau minėtais baltymų milteliais. Skaniausia sultis derinti su vanilės arba braškių skonio papildais.