Pagalbininkas karnitinas: riebalus paversk energija

Pagalbininkas karnitinas: riebalus paversk energija

Ne paslaptis, jog norint numesti svorio turbūt pats svarbiausias dalykas yra tinkamai sureguliuota mityba. Sportas daugeliui bandančių sulieknėti tėra tik būdas tirpstant riebalams išvengti kabančios odos, tačiau „Sporto kuras“ žinoma su tuo nesutinka ir pabrėžia, jog tik sustyguotas šių dviejų lieknėjimo būdų duetas leis per maksimaliai trumpą laiką nudžiuginti save akivaizdžiais rezultatais.

Deja, kartais dieta tuo pačiu metu ne tik padeda, tačiau ir trukdo naikinti taip nekenčiamus riebalus. Taip yra dėl to, jog dietos tikslais atsisakius pieno produktų ir mėsos (ypač jautienos ar avienos), organizmas pradeda nebegauti šiuose produktuose slypinčio karnitino. Šis natūralus junginys ne tik didina ląstelių membranų pralaidumą riebiosioms rūgštims, tačiau ir transportuoja nepageidaujamas medžiagas į mitochondrijas, kur jos panaudojamos energijos gamybai.

Ką tai reiškia mirtingųjų kalba? Karnitinas yra tarsi anglių kastuvas garvežyje – jis paima Jūsų riebalus ir meta juos tiesiai į krosnį, kurioje šie negailestingai sudeginami vardan didesnės jėgos ir energijos.

Tačiau sumažėjus aukščiau minėtų produktų vartojimui, kastuvas virsta nebent mažu smėlio kastuvėliu, kuris nebesugeba susitvarkyti su kūną bjaurojančiomis riebalų sankaupomis. Šioje vietoje į pagalbą skuba visų nereikalingą svorį metančių sportininkų geriausias draugas – L-karnitino papildas, padedantis pakelti itin reikalingo junginio lygį organizme į naujas aukštumas.

Karnitinas riebalų nedegina, tik padeda tą daryti efektyviau

Šis papildas – tai ne kažkoks stebuklingas ar naujai atrastas riebalų degintojas. Jis veikia tik Jūsų pastangų dėka, t.y. aktyviai sportuojant. Kaip jau minėjome, L-karnitinas nereikalingas riebiąsias rūgštis verčia į energiją, kurią galite panaudoti intensyvios treniruotės metu. Suderinus mitybos planą, nuolatines treniruotes ir L-karnitino vartojimą, galima pasiekti trokštamų rezultatų greičiau ir maloniau, nei be papildo pagalbos. O juk nenorime, kad tobulo kūno siekimas taptų gyvenimo kančia, tiesa?

Patyrę sportininkai karnitiną vertina ir kaip medžiagą, kuri sukuria sveikesnę aplinką lieso raumens augimui bei jo didėjimui. Raumenų ryškinimas reikalauja itin didelių energijos kiekių bei mažo riebalų procento kūne, todėl siekiantiems savo kūno transformacijos šis maisto papildas turėtų užimti pagrindinę vietą sportiniame krepšyje. Tai – ne riebalų degintojas, o nuolankus pagalbininkas siekiant atsikratyti priaugusių kilogramų savo jėgomis, todėl yra itin gerbiamas varžyboms besiruošiančių kultūristų.

Geriausiems rezultatams svarbiausias tinkamas vartojimas

L-karnitinas yra vienas labiausiai paplitusių maisto papildų, todėl yra gaminamas skirtingų formų. Nesvarbu, ar nusprendėte įsigyti skystą karnitiną, ar kapsulėmis – suaugusiam žmogui šio papildo užtenka vos 2-4 gramų per dieną priklausomai nuo lyties ir sudėjimo. Didžiausias efektas juntamas dozę išdalinus 2-3 kartams per dieną, o vieną iš šių porcijų derėtų suvartoti iš karto prieš treniruotę.