Omega-3 – sveikai širdžiai ir aštriam protui

Omega-3 – sveikai širdžiai ir aštriam protui

Vis daugiau žmonių atkreipia dėmesį į savo kūną, jo poreikius ir pradeda domėtis papildais ne tik sportuodami, bet ir stengdamiesi išlikti sveiki. Viena iš medžiagų, padedančių mums jaustis puikiai – omega-3 riebioji rūgštis.

Kadangi organizmas pasigaminti pats šių rūgščių negali, visą reikalingą dienos normą privalome gauti kartu su maistu arba papildais. Pagrindiniai omega-3 šaltiniai yra lašiša, tunas, moliūgų sėklos ir riešutai (ypatingai – graikiniai). Gaudami pakankamą kiekį riebiųjų rūgščių, užsitikrinsite nepriekaištingą nervų ir kraujotakos sistemų darbą

Kovokite su riebalais

Viena didžiausių omega-3 populiarumo priežasčių yra sugebėjimas pagerinti visos kraujotakos sistemos darbą. Ką tai reiškia? Laisvesnį kraujo cirkuliavimą kūnu ir efektyvesnį naudingų medžiagų išnešiojimą. Be abejonės, tai greitina ir nereikalingų kilogramų deginimą!

O kur dar nauda smegenims… Omega-3 daro įtaką nuotaikų kaitai, todėl daugiau nebenuleisite rankų sporto salėje dėl to, jog blogai jaučiatės.

Visur ir visada

Omega-3 riebiosios rūgštys tinka visiems – nesvarbu, sportuojate ar tiesiog aktyviai gyvenate. Šviesos mintys ir sveika širdis reikalingi bet kuriam iš mūsų, todėl pasistenkite per dieną suvartoti 1-1,5 gramus omega-3, priklausomai nuo Jūsų lyties ir svorio.