Kreatinas – perženk savo galimybių ribą

Kreatinas – perženk savo galimybių ribą

Pats didžiausias intensyvios treniruotės priešas – nuovargis. Netgi jei į sporto salę ateinate gerai pailsėję bei treniruojatės tik pagal specialiai Jums paruoštą programą, galų gale vistiek neišvengsite raumenų nuovargio ir žymaus jėgų sumažėjimo.

Visi puikiai pažįsta tą jausmą, kai po kelių sunkių pratimų raumenys tampa sustingę ir tarsi neklusnūs, taip priversdami Jus baigti dienos treniruotę. Tačiau juk būtent tie keli papildomi pakartojimai, viršyjant savo fizinių galimybių ribą, ir yra pagrindinis raumenų augimo stimuliatorius.

Norintiems įveikti nuovargio barjerą siūlome į pagalbą pasitelkti jau beveik du šimtus metų pažįstamą ir natūraliai organizme randamą medžiagą – kreatiną. Šis azoto turintis organinis junginys aktyviai dalyvauja aprūpinant raumenų ląsteles energija, todėl yra itin svarbus fizinį krūvį patiriantiems žmonėms.

Neveltui kreatino pavadinimas kilęs nuo graikiško žodžio „mėsa“ – būtent iš jos natūraliai gauname didžiąją dalį reikalingo kreatino. Deja, aktyviai sportuojant raumenys nebeaprūpinami pakankamais kiekiais šios medžiagos net ir idealiai subalansavus savąją mitybą. Todėl profesionalūs sportininkai dažnai pasirenka kreatiną kaip vieną populiariausių maisto papildų.

Kodėl kreatinas man reikalingas?

Kreatinas prisotina raumenis itin didelę galią savyje slepiančiu kreatino fosfato junginiu, kurį organizmas gali panaudoti kaip papildomą energiją bandant atlikti tuos kelis papildomus pratimo pakartojimus. Šis grynas maisto papildas taip pat pripildo raumenų ląsteles vandeniu, tokiu būdu palengvindamas apsirūpinimą naudingomis medžiagomis.

Kai natūralūs kreatino fosfato telkiniai organizme išsenka, rizikuojate smarkiai sumažinti savo treniruotės laiką. Sporto salė – ne vieta būti išsekusiam, todėl primygtinai rekomenduojame savo mitybą papildyti šiuo papildu, kurį itin pamėgo kultūristai, kovotojai, sprinteriai ir visi kiti, kuriems trumpą laiko tarpą reikalingas didelis jėgos pliūpsnis.

Kokie pasikeitimai manęs laukia, pradėjus vartoti kreatiną?

  • Išaugusi raumenų jėga
  • Sumažėjęs nuvargusių raumenų jausmas
  • Greitesnis atsistatymas, todėl kiekvieną treniruotę galite siekti aukštesnių rezultatų
  • Padidėjusios raumenų ištvermės galimybės
  • Geresnis raumenų ląstelių aprūpinimas vandeniu, todėl raumenys vizualiai atrodo didesni

Kaip reikėtų vartoti kreatiną?

Šis maisto papildas – tai smulkūs balti ir beskoniai milteliai, kuriuos reikėtų vartoti išmaišius vandenyje. Standartinis dozavimas – 5 gramai (vienas arbatinis šaukštelis) kreatino stiklinei vandens. Pirmąsias 5-7 dienas patariame išgerti po vieną dozę 4 kartus per dieną. Tai yra vadinamoji „užkrovimo“ fazė, kuomet raumenys prisotinami šia organine medžiaga.

Paskui maisto papildą užtenka vartoti vieną – du kartus per dieną, jog būtų palaikomas kreatino lygis organizme. Primename, jog viena iš kreatino funkcijų – raumenų ląstelių prisotinimas vandeniu, todėl reikia nepamiršti gerti daugiau skysčių, nei to reikia įprastai – tik tada pilnai išnaudosite šio populiaraus maisto papildo teikiamas galimybes.