Kaip pagerinti kreatino monohidrato įsisavinimą?

Kaip pagerinti kreatino monohidrato įsisavinimą?

Tikriausiai daugumai iškyla klausimas, kas tas kreatino monohidratas? Kreatino monohidratas yra amino rūgštis, kuri natūraliai yra gaminama mūsų organizmuose. Kreatino monohidratas nulemia raumenų sprogstamąją jėgą bei didesnį skysčių kaupimą raumenyse.

Kreatino monohidratas dažnai yra priskiriamas prie su sunkiais svoriais sportuojančių vyrų maisto papildų, kadangi dažniausiai šis produktas yra vartojamas būtent jų.

Kokia yra optimaliausia kreatino monohidrato porcija?

Optimaliausia šios medžiagos porcija yra 5 gramai, tačiau didesnį svorį turintys atletai gali pasvarstyti apie didesnę porciją. Sveriantiems daugiau nei 80 ar 90 kilogramų rekomenduojama yra vartoti nuo 5 iki 10 gramų per dieną su pakankamu kiekių vandens.

Kaip pagerinti kreatino monohidrato pasisavinimą?

Kreatino monohidrato pasisavinimą pagreitina paprastųjų angliavandenių turintys produktai ar gėrimai. Paprastieji angliavandeniai yra cukrus, o cukrus būna skirtingas. Geriausiai yra naudoti gliukozę – vynuogių cukrų. Galima naudoti gryną gliukozę, kurios galima nusipirkti bet kuriame prekybos centre arba kreatino monohidratą suvartoti kartu su vynuogių sultimis.

Šio vyriško maisto papildo pasisavinimą taip pat galima pagerinti tiesiog jį vartojant iškart po treniruotės, kadangi moksliniai tyrimai rodo, jog kreatino monohidratą vartojant po treniruotės, jo pasisavinimas yra toks pats, kaip ir vartojant jį kartu su gliukoze ar vynuogių sultimis.