Treniruotės svarbios ir protinei sveikatai

Treniruotės svarbios ir protinei sveikatai

Turbūt esate pastebėję, jog apsilankymas sporto salėje arba pasibėgiojimas miške padeda susitvarkyti su stresu ir įžiebti veide šypseną dėl išsiskiriančių į organizmą endorfinų. Tačiau teigiami pokyčiai yra kur kas didesni, nei vien trumpalaikiai nuotaikos šuoliai viršun:

  • Treniruotės turi raminantį poveikį. Jei dėl kažkokių priežasčių (darbo, asmeninio gyvenimo) jaučiate nerimą, tuomet intensyvi treniruotė padės su juo susitvarkyti ir nusiraminti.
  • Sportuojate – tampate protingesnis. Aerobinė veikla (bėgiojimas, važiavimas dviračiu, irklavimas, plaukimas) palengvina smegenyse vykstančius procesus ir apsaugo smegenų ląsteles nuo irimo. O tuomet lengviau ne tik mąstyti, tačiau ir mokytis!
  • Treniruočių pertraukėlės leidžia nuveikti daugiau kasdieninėje veikloje. Darbuotojai, kurie darbo metu daro trumpas greitų pasivaikščiojimų pertraukėles yra aktyvesni ir dažnai nuveikia darbe daugiau, nei tingesni jų kolegos.

Saikingos treniruotės niekada nebuvo laiko švaistymas ar trukdis, atvirkščiai – aktyvus gyvenimo būdas teigiamai atsiliepia tiek profesiniame, tiek asmeniniame gyvenime.

LOGIN Sporto kuras 2013 (1)