Tobulo užpakaliuko link

Tobulo užpakaliuko link

Klausimų šioje vietoje būti negali – absoliučiai visos moterys svajoja turėti stangrų ir išraiškingą užpakaliuką. Deja, kelias idealių sėdmenų link yra sudėtingas. Moters organizmas riebalus dažniausiai kaupia apatinėje kūno dalyje, todėl kilogramai nuo užpakaliuko pradeda tirpti vėliausiai. Tačiau kaip ir visada tokiais atvejais, pagrindiniu mūsų pagalbininku gali tapti sunkus darbas. Pateikiame keletą patarimų, kurie padės iš naujo įsimylėti savo kūno apvalumus.

Kokią didžiausią klaidą moterys daro, treniruodamos savo sėdmenis?

Daugelis galvoja, jog norint matomų rezultatų reikia daryti 20-30 pratimo pakartojimų. Tačiau jei Jūsų tikslas yra lieso raumens auginimas, toks požiūris yra klaidingas. Didelis pakartojimų skaičius reikalauja ištvermės ir menkai stimuliuoja raumens audinį.

Kai treniruojatės, geriau siekite pasipriešinimo – naudokite didesnius svorius ir pratimą kartokite 8-15 kartų. Jei darysite šimtus lengvų pritūpimų, tobulą užpakalį galite pamiršti.

Kodėl taip svarbu turėti tvirtus sėdmenis?

Mūsų sėdmenys daro didelę įtaką laikysenai ir reikalingiausiems kūno judesiams. Jie taip pat sumažina nugarai tenkantį krūvį, todėl galite išvengti stuburo problemų. Deja, daugelis moterų dabar dieną praleidžia sėdėdamos darbe ir nepatirdamos reikiamo fizinio krūvio. Todėl ypač svarbu atėjus į sporto salę skirti šiek tiek laiko ir savo užpakaliukui.

Kiek dažnai turėtume skirti laiko apvalumų dailinimui?

Pakanka vos vieno ar dviejų kartų per savaitę. Nėra jokio tikslo daryti pratimus kiekvieną dieną, kadangi raumenų augimui reikalingas poilsis. Moterys paprastai galvoja, jog joms raumenų nereikia ir jos netgi bijo jų – neva, tai atrodys negražiai ir atstumiančiai. Tačiau tiesa yra tokia, jog raumenys užima kur kas mažiau vietos, nei riebalai. Kuo daugiau raumenų – tuo stangresnis ir mažesnis užpakalis.

Ar gali jėgos pratimai sumažinti celiulitą?

Riebalai nuo šlaunų ir sėdmenų tirpsta labai nenoriai. Tačiau jei Jūs seniai buvote sporto salėje ir turite silpnus, netreniruotus raumenis, augantis raumeninis audinys gali šiek tiek įtempti odą ir celiulitas nebeatrodys toks ryškus. Tačiau treniruočių nepakanka. Celiulitą sąlygoja genetika ir hormonų pusiausvyra, todėl sveika mityba ir sportas šią problemą gali tik sumažinti.

Kokie pratimai yra būtini treniruojant sėdmenis?

Įvairūs pritūpimai – su skirtingais svoriais ir skirtingomis pėdų padėtimis. Tai yra pats paprasčiausias ir efektyviausias pratimas, stangrinant sėdmenis. Būtinai įtraukite pritūpimus į savo treniruočių programą.

Kaip galėčiau efektyviau deginti riebalus?

Tarkime norite numesti nereikalingus kilogramus nuo užpakaliuko ar šlaunų. Jei turite daug riebalų, bet mažai raumenų, tada vadinamieji kardio pratimai padės atsikratyti nepageidaujamo svorio, bet paliks jus su plokščiu užpakaliu. Degindamos riebalus, visų pirma koncentruokitės į raumens auginimą. Venkite nuobodžių ir vienodo tempo kardio treniruočių, geriau darykite jas itin intesyvias ir sunkias, taip žymiai labiau suaktyvinsite medžiagų apykaitą. Tuo pačiu metu turite pasirūpinti ir tvirta jėgos pratimų programa – kelias link tobulų sėdmenų veda per raumenų vystymą.