Stebinanti sekso nauda sveikatai

Stebinanti sekso nauda sveikatai

Puikiai suprantama, kodėl dažnas seksas gydo mintis, bet kokią naudą jis teikia sveikatai? Pabandysime suskaičiuoti atvejus, kuomet aktyvus gyvenimas lovoje (arba nebūtinai joje) pasitarnaus Jūsų kūno labui.

  1. Mažiau streso ir žemesnis kraujospūdis

Žmonės, kurie ryte mylėjosi, dienos metu kur kas geriau tvarkosi su stresinėmis situacijomis ir ramiau į jas reaguoja. Taip pat mokslininkams ne paslaptis, jog nuolatiniai intymūs santykiai padeda palaikyti žemą kraujospūdį. Tiesa, kartais tam net nebūtina didelio suartėjimo – jautresniems žmonėms tokį patį efektą sukuria ir apsikabinimai.

  1. Seksas stiprina imunitetą

Jeigu mylitės vieną ar du kartus per savaitę – tikėtina, jog Jūsų kūne pagaminama daugiau antikūnių, kurie padeda išvengti peršalimo ir daugumos virusinių ligų.

  1. Degina kalorijas

Tai turbūt daugumai yra ne paslaptis. Pusvalandis intymumo sudegins 85 kalorijas. Skamba nedaug? Jeigu tuo užsiimsite kiekvieną dieną ir net po kelis kartus, tai per savaitę pasieksite keturženklius skaičius! Be to, tai puiki paskata stengtis „tempti“ kuo ilgiau…

  1. Lytiniai santykiai teigiamai veikia širdies darbą

Britų atlikti tyrimai (iš pirmo žvilgsnio tokia konservatyvi šalis, o atlieka tokius tyrimus!), trukę net 20 metų, parodė, jog vyrai, kurie reguliariai mylėjosi du kartus per savaitę, perpus sumažino širdies ligų riziką nei tie, kurie meile užsiimdavo mažiau nei kartą per mėnesį.

  1. Seksas – puikūs nuskausminamieji

Lytinių santykių metu smarkiai išauga endorfinų lygis organizme. Tai – natūralūs nuskausminamieji, puikiai malšinantys galvos skausmus. Tiesą pasakius, seksas skausmą vidutiniškai sumažina perpus. Taigi, moterys, šį pasiteisinimą galite pamiršti!

  1. Mažesnė prostatos vėžio rizika

Vyrai, kurie būdami jauni dažnai ejakuliuodavo ir taip ištuštindavo sėklides, vyresniame amžiuje nelinkę susirgti prostatos vėžiu. Tiesa, šis „dažnai“ tikrai yra dažnai – norint išvengti rimtos ligos, jaunuoliams teks pasidarbuoti virš 20-ties kartų per mėnesį!

  1. Ramesnis miegas

Mylintis išsiskiriantys hormonai yra glaudžiai susiję su giliu miegu. O juk puikiai žinome, jog ilgos ramaus miego valandos yra būtinos tiek lieknėjant, tiek auginant raumenis (arba tiesiog stengiantis išlikti sveikiems). Moterys – nepykite, jei Jūsų vyriškis, vieną akimirką buvęs eržilu, dabar nusisukęs knarkia šalia. Tai jam tik į sveikatą!