Sporto šakos, negailestingai deginančios kalorijas

Sporto šakos, negailestingai deginančios kalorijas

Žinoma, norint įgauti idealias formas paprasčiausias pasirinkimas – sporto klubas. Tačiau tikime, jog ne visiems patinka pasikartojantys pratimai, dideli svoriai ir nuolat grojama muzika… Pasaulyje yra gausybė kitų sporto rūšių, kurios gali prisidėti prie kūno tobulinimo.

Pateikiame dešimtuką, kuris padės sudeginti nereikalingas kalorijas!

Plaukimas (sudegina 500-800 kalorijų per valandą). Pagrindiniai plaukimo pliusai – itin maža sąnarių apkrova. Žinoma, kai kalbame apie plaukimą, tai reiškia ne šokinėjimą ir „bombų“ darymą. Skirkite laiko pastoviam plaukimui, palaikydami vienodą tempą. Patys nustebsite, kaip greitai pavargote, tačiau vanduo neleis suprakaituoti.

Bėgimas ristele (sudegina 550-900 kalorijų per valandą). Bėgimas ristele gali tapti puikiu pagalbininku metant svorį. Be to, šis sportas daro teigiamą įtaką kraujagyslių ir raumenų sistemoms. Svarbiausia yra pasirinkti tinkamą greitį ir per anksti „neperdegti“, tik taip galite tikėtis rezultatų. Ir net jei esate profesionalas – niekada nepamirškite prieš bėgdami apšilti.

Tenisas (sudegina 600-900 kalorijų per valandą). Pirmyn. Atgal. Pirmyn. Atgal. Toks yra teniso principas, kuris veikia kaip veiksminga kardio treniruotė. Tiesa, šis sportas ne tiems, kurių silpni kojų sąnariai – žaidžiant tenisą, čiurnoms ir klubams tenka itin didelis krūvis.

Amerikietiškas futbolas (sudegina 600-900 kalorijų per valandą). Šis Lietuvoje ne itin populiarus sportas yra gera pramoga vasarą, prie jūros. Jeigu norite išvengti traumų, geriau žaiskite užsikišę už kelnių ar šortų vėliavėlę – priešininkui Jūsų griauti ant žemės nereikia, užtenka pagriebti minėtąjį medžiagos gabaliuką.

Lipimas laiptais (sudegina 650-900 kalorijų per valandą). Ne, tai ne lipimas specialiu treniruokliu sporto salėje. Kalbame apie tikrus laiptus. Greitas bėgimas ar šokinėjimas per laiptus tvirtina ne tik kojas, bet ir viršutinius kūno raumenis, todėl taip dažnai apšilinėja varžyboms besiruošiantys sportininkai, kol žiūrovai dar nepradėjo rinktis į stadioną.

Ledo ritulys (sudegina 650-900 kalorijų per valandą). Tai turbūt populiariausias komandinis sportas žiemos metu – juo galima užsiimti ir ant tvenkinio ar ežero ledo. Čiuožimas apskritai yra gera fizinė veikla, tačiau pridėkime dar staigius posūkius ledo ritulyje ir gausime tikrą kalorijų deginimo mašiną.

Kovos menai (sudegina 700-1100 kalorijų per valandą). Nesvarbu, ką pasirinksite – karate, boksą, muay thai ar dziudo – neapsiriksite. Kalorijas degina visa veikla, kurioje reikalingas didelis greitis ir viso kūno judesiai. Ir visai nebūtina mokytis kovos menų, siekant su kažkuo kautis – sporto salėse pilna žmonių, kurie to mokosi be jokios minties kada nors įžengti į ringą.

Šokinėjimas per virvutę (sudegina 700-1100 kalorijų per valandą). Paprasta, bet efektyvu. Taip galima ne tik apšilti prieš sportuojant, bet ir lavinti koordinaciją. Kai jau išmoksite valdyti kojas ir rankas, galėsite pereiti prie sudėtingesnių šuoliukų. Ir ne, tai nėra moteriška – nebent norite tai pasakyti tūkstančiams boksininkų visame pasaulyje tiesiai į akis.

Futbolas (sudegina 900-1400 kalorijų per valandą). Patogu, nes galima žaisti bet kurioje lygesnėje pievoje, o ir mokyklinių stadionų Lietuvoje netrūksta. Truputį paeini, truputį pabėgi ir spurtuoji. Didelė aikštė reiškia, jog reikės kaip reikiant paprakaituoti gainiojant kamuolį. O ir gainioti jį reikės ne tik bėgant tiesiai – nepavyks užmiršti ir bėgimo atbulomis, šonu. Tiesa, net mėgėjų futbole dažnai pasitaiko kojų raiščių traumų, todėl reikėtų nemažai laiko skirti tempimo pratimams.

Bėgimas (sudegina 900-1500 kalorijų per valandą). Vaikščiojimas ir bėgimas ristele žinoma yra gerai, bet jeigu norite greitų rezultatų – teks paspartinti tempą. Bėgimas veikia kiekvieną kūno raumenį – nuo blauzdų, iki pat pilvo preso ar net aukščiau. Be to, bėgiojimas lauke, besikeičiant reljefui ir vaizdams, padės atsikratyti nuobodulio, dažnai užklumpančio vargstant sporto klubuose.