Neleisk rudeniui parklupdyti tavęs ant kelių

Neleisk rudeniui parklupdyti tavęs ant kelių

Vis dar savo galvos kampelyje mintyse matome saulėtas dienas, banguojančią jūrą, nerūpestingai gulinčius žmones ant karšto smėlio… Tačiau tam jau atėjo galas ir reikia labai rimtai pasiruošti šaltėjantiems orams, kurie gali sukelti daug sveikatos sutrikimų – sako Vytautas Brazaitis „Noriu Papildų“ maisto papildų parduotuvės Klaipėdoje savininkas ir Europos kultūrizmo vicečempionas.

Mūsų mityba visada turi keistis ir prisitaikyti prie sezono, kadangi Lietuvoje orai ir sezonai labai dinamiški, o tai savo ruoštu meta didelį išbandymą tiems, kurie yra nepasiruošę – dalinasi įžvalga V Brazaitis.

Keičiantis sezonams ir ypatingai artėjant šaltajam sezonui mes visi turime susirūpinti savo imuniteto stiprumu, kadangi mūsų organizmams ne tik tenka atlaikyti žvarbias dienas, vakarus ir naktis, bet ir pasipriešinti įvairiems virusams – sako V. Brazaitis.

Iš patirties ir darbo specifikos galiu papasakoti kaip yra geriausiai stiprinti savo organizmą ir išlikti sveikiems bei su didele šypsena veide.

Visi žinome, kad vienas iš populiariausių imuniteto stiprintojų yra vitaminas C, tačiau ne visada gauname pakankamą kiekį šio naudingo vitamino. Atėjus šaltajam sezonui turėtume padidinti vitamino C suvartojimą. Galima rinktis daugiau vitamino C turinčius vaisius ir daržoves, kaip apelsinai, citrinos, kiviai, brokoliai, pomidorai, špinatai, paprika, rauginti kopūstai ir bulvės bei erškėtuogės. Tačiau, jei nemėgstate valgyti daugelį iš šių produktų arba negalite jų suvalgyti daugiau, galima pasirinkti vitamino C papildą, kuriame vitamino C koncentracija yra daug didesnė už rekomenduojamą dienos normą.

Nereikėtų pamiršti ir gerųjų riebalų, kurie papildo organizmą Omega 3, 6 ir 9 rūgštimis. Daugelis vitaminų ir mineralų organizme tirpsta riebaluose, todėl būtina jais pasipildyti. Be to, riebalai organizme veikia kaip temperatūros izoliatoriais ir apsaugo mūsų vidinius organus bei neleidžia taip greitai sušalti. Valgantiems per mažai gerųjų riebalų galima pasipildyti Omega 3 maisto papildais arba į mitybą įtraukti daugiau tokių produktų, kaip riešutai, avokadas, linų sėmenų ir alyvuogių aliejus, kokoso riešutai, lašiša, kiaušiniai – dalinasi žiniomis V. Brazaitis.

Organizmui labiau sušilti padeda aitrieji pipirai, tokie kaip Kajano, Jalapeno, Habanero ir kiti. Jie taip pat yra puikūs antioksidantai, o antioksidantai padeda organizmui pasipriešinti virusams, greičiau pasveikti, stiprinti imunitetą ir lėtinti senėjimą. Todėl nepagailėti pagardinti maisto šiais pipirais. Jei negalite valgyti aitriųjų pipirų, galima naudoti maisto papildus su kapsaicinu, gaunamo iš Kajano pipirų ar kitų, kurių yra riebalų degintojuose. Riebalų degintojai su kapsaicinu padės pakelti organizmo temperatūrą bei sumažinti cholesterolio lygi sportuojant, tai padės likti sveikiems ir stipriems – pasakoja V. Brazaitis.

Rinkitės sveiką maistą, daug judėkite, sportuokite, gaukite naudingus vitaminus, mineralus ir antioksidantus, daug šypsokitės ir niekas neprivers jūsų susirgti – linki Vytautas Brazaitis.