Maistas sveikai odai ir plaukams

Maistas sveikai odai ir plaukams

Odos ir plaukų grožis slypi ne kosmetikos priemonėse ar įvairiuose šampūnuose. Viskas prasideda nuo to, ką mes valgome.

Mėlynės. Tai bene daugiausiai antioksidantų turinti uoga. Šie, kaip žinia, stabdo senėjimo procesus, todėl nepamirškite pusės puodelio mėlynių įsidėti į savo avižų košę arba jogurtą.

Lašiša. Vienas geriausių omega-3 rūgščių šaltinių, neleidžiančių odai išsausėti. Taip pat lašišoje daug seleno ir vitamino D, stiprinančio kaulus ir dantis.

Špinatai. Ši lapinė daržovė pasižymi antioksidantais, vitaminais B, C ir E, mineralais kaliu, kalciu, geležimi ir magniu.

Austrės. Jose esantis cinkas dalyvauja odos ląstelių gamybos procese. Be to, austrės palaiko ne tik odos, bet ir nagų, plaukų bei akių sveikatą.

Pomidorai. Lengvai prieinama daržovė, kurioje yra senėjimo procesus stabdančių antioksidantų. Stebėtina tai, jog jie lengviau pasisavinami tuomet, kai pomidorai yra kepti arba virti!

Graikiški riešutai. Nereikia valgyti jų vienų – užtenka įsiberti į salotas, desertą ar avižų košę ir praturtinsite savo organizmą omega-3 rūgštimis bei vitaminu E.

Kiviai. Skanus vaisius, turintis daug vitamino C ir antioksidantų, saugančių nuo raukšlių susidarymo. Kiviai taip pat yra gera prevencinė priemonė nuo vėžio ir širdies ligų.

Juodasis šokoladas. Bene skaniausias sveikas maistas yra juodasis šokoladas, saugantis odą nuo žalingo saulės poveikio. Tačiau turėkite omenyje, kad kalbame apie natūralų juodajį šokoladą.

Jogurtas. Vienas puodelis lieso jogurto turi daugiau kalcio nei puodelis lieso pieno, o tai gera žinia ne tik tvirtiems nagams, bet ir sveikiems dantims.

Saldžiosios bulvės. Tai neturėtų būti tik pagardas prie riebaus mėsos kepsnio – saldžiosiose bulvėse daug beta-karoteno, antioksidanto kovojančio su senėjimu.