Karl Lagerfeld: dieta kuri man padėjo atsikratyti apie 42 kilogramų

Karl Lagerfeld: dieta kuri man padėjo atsikratyti apie 42 kilogramų

Kai mados dizaineris Karl Lagerfeld turėjo problemų su antsvoriu, jis paklausė daktaro Jean Paul Houndret patarimo. Daktaro, kuris specializuojasi mityboje.

Jie dirbo kartu, kad sukurtų įžimybės dietą, kuri padėjo Karl Lagerfeld atsikratyti apie 42 kilogramus daugiau nei per metus. Taip jis sugebėjo tilpti į savo kurtus rūbus, kurie buvo skirti daug jaunesniems ir kudesniems vyrams.

Dietai reikia pasiruošti psichologiškai ir išsiugdyti stiprią valią. Turint antsvorio viltis dažniausiai yra prarandama, nuotaikos svyruoja nuo blogų iki dar blogesnių.

Karl Lagerfeld dietos pagrindai

  • Ribojamos kalorijos ir riebalų suvartojimas
  • Vengiama rafinuoto ir kepto maisto
  • Stengiamasi valgyti daugiau liesų baltymų ir daržovių
lagerfeld-before-after

Karl Lagerfeld prieš ir po

Baltymai turi būti būtinai vartojami su kiekvienu maistu, kad išvengti žalingo raumenų praradimo. Protein is included in every meal to reduce the risk of unhealthy loss of muscle mass that is common while dieting. Fats are limited as much as possible and carbohydrates are obtained almost exclusively from vegetables especially in the early phases of the diet.


Karl Lagerfeld dieta buvo sudaryta iš trijų dalių

Pirma dalis: labai mažai kalorijų

Pirmąją dalį sudaro apie 800-900 kalorijų vartojimą per dieną. Šios dalies galima laikytis ne ilgiau nei dvi savaitės. Dietistai leisdavo vartoti tik 3 valgymus per dieną, kurie buvo sudaryti iš kokybiškų baltymų ar baltymų papildų bei daržovių. Tačiau tai buvo pritaikyta individualiai ir laikantis šios dalies mados guru visada buvo stebimas daktarų.

Antra dalis: Mažai kalorijų

Antroje dalyje galima įtraukti apie 1000-1200 kalorijų per dieną. Vakarinį baltymų kokteilį galima pakeisti liesais baltymais, kaip vištienos krūtinėle, baltos liesos žuvies ar kitos liesos mėsos.

Leidžiama viena porcija mažai riebalų turinčio jogurto ar sūrio, valgymo pabaigoje.

Trečia dalis: mažiau ribota

Trečiojoje dalyje kalorijos yra mažiau ribojamos ir jos yra padidintos iki 1200-1600 kalorijų per dieną. Ir dietos besilaikantis asmuo gali su pusryčiais įtraukti pilno grūdo skrūdintos duonos. Papildomai vakare leidžiama įtraukti vieną vaisių ir suvalgyti po paskutinio valgymo.

Rekomenduojamas maistas

Dietoje naudojami daktaro sukurti baltymų kokteiliai, kuriais buvo keičiami kai kurie valgymai. Bent vienas maistas per dieną buvo pakeistas šiais baltymų kokteiliais. Produktų skoniai buvo sukurti patenkinti skonio receptorius, tuo metu kai tikras maistas yra keičiamas baltymų papildais. Skoniai buvo tokie: šokolado, žūvies sriūbos, kiaušinių pagrindų gamintas vanilinis kremas, kumpio ir sūrio omleto.

Liesi baltymai, liesi pieno produktai ir daržovės. Tai yra visas dietos pagrindas su pridėtais baltymų papildais.

Vaisius ir pilno grūdo skrudinta duona yra leidžiama ribotais kiekiais, vėlesnėje plano dalyje.

Mitybos plano pavyzdys

Pusryčiai
1 greipfrutas
1 liesas jogurtas
2 riekelės pilno grūdo skrudintos duonos
Kava arba arbata
Pietūs
Baltymų papildas su daržovėmis.
Popiečio užkandis
Protein supplement and an apple
Vakarienė
Daržovių troškinys
Vištienos krūtinėlė ir daržovės
Liesas jogurtas
Šviežias vaisius

Pratimų rekomendacijos

Treniruotis ar bent ilgiau pasivaikčioti yra rekomenduojama, tačiau kai yra ribojamos kalorijos, persistengti nereikėtų.

Privalumai

  • Pradedant dietą gali greičiau kristi svoris, kas suteikia daugiau motyvacijos toliau laikytis dietos
  • Duodamas realistiškas laiko tarpas pasiekti užsibrėžtų rezultatų, kuriuos pasiekti gali užtrukti net ir metus
  • Įtraukia psichologinius faktorius laikantis dietos
  • Nereikalauja daug laiko ruošiant maistą

Trūkumai

  • Dėl dalimis ribojamų kalorijų, dietos besilaikantys dietos gali jausti alkį ir galvos svaigimą
  • Ne visiems patinka baltymų kokteiliai.
  • Daugelis valgymų sudaryti iš brangių produktų, sunkiai randamų ir nepažįstamų produktų
  • Trūksta pagrindinių gerųjų riebalų
  • Skatina naudoti dirbtinius saldiklius
  • Gali būti ne visai sveika laikytis tokios mitybos

Karl Lagerfeld dieta gali būti pavojinga

Kai daugeliu modernių dietų bandoma sušvelninti pasėkmes ir sunkumą jos laikytis, Karl Lagerfeld visada manydavo, kad dieta turi būti lyg bausmė. Ir visada sakydavo, kad tie, kurie neturi valios ir užsispirimo yra užprogramuoti nesėkmei.

Dietos besilaikantis žmogus gali patirti kai kurių medžiagų nepakankamumą, nes yra ribojamos kalorijos bei maisto produktai. Tai gali turėti negatyvių pasėkmių tolimoje perspektyvoje sveikatos atžvilgiu. Taip pat, gali atsirasti rimtas riebiųjų rūgščių trūkumas, o tai nėra pats sveikiausias dalykas, ko jūs norėtumėte siekiant užsibrėžtų tikslų.

Stipriai ribojant kalorijas visada gali atsirasti negatyvių fizinių ir psichologinių pasėkmių. Turėtumėte dažnai sveikatą pasitikrinti pas daktarą ir atidžiai ją stebėti besilaikantis šios dietos toliau.

Straipsnis pateiktas kaip pavyzdys patarimų pagrindu, todėl nepasitare su specialistu nerekomenduojama laikytis šios dietos. Rinkitės subalansuotą mitybą ir aktyvų laisvalaikį. Saugokite savo ir savo artimųjų sveikatą bei savijautą.