Kaip moterys virš 35 gali atrodyti ir jaustis jauniau

Kaip moterys virš 35 gali atrodyti ir jaustis jauniau

Esi namų šeimyninkė? Verslininkė? Mama? Sportuojanti? Moksliniai tyrimai rodo, jog su amžiumi moters organizmas keičiasi, kaip ir vyrų. Tačiau savaip, nepriklausomai nuo to, kuo užsiimi. Žinoma, gyvenimo būdas turi didelę įtaką sveikatai ir savijautai bei įvairiems organizmo procesams.

Lėtėjant medžiagų apykaitai virš 30-35 metų amžiaus reikia vis mažiau kalorijų, tačiau daugiau maistinių medžiagų. Maistas turi būti atrinktas kruopščiau, kuris turi daugiau maistinės vertės.

Tam puikiai tinka, taip vadinamas, super maistas. Tai mažai kalorijų turintys maisto produktai, kurie yra pakrauti maistinėmis medžiagomis. Lyg stebuklas, kuris leidžia išlaikyti dailesnė figūrą ir tuo pačiu metu pakrauna organizmą vitaminais, mineralais, riebiosiomis rūgštimis, antioksidantais ir kitais svarbiais elementais.

Chia sėklos

Pakrauna organizmą masiniu maistinių medžiagų kiekiu, tačiau turi visiškai minimalų kalorijų kiekį. Tiesą sakant, “CHIA” yra senovės majų žodis reiškiantis “jėgą”. Šios super sėklos turi didelį kiekį omega 3 riebiųjų rūgščių, taip pat kalcio, mangano, magnio, fosforo, cinko, vitaminų B3, B1, B2, kalio ir antioksidantų. Visi šie elementai suteikia organizmui medžiagų, kurios padeda pasipriešinti senėjimui ir išlaikyti gražią odą, nagus ir plaukus.

Chia sėklos gali padėti atsikratyti nereikalingo svorio. Jos sugeba sugerti daug vandens ir išsiplėsti, kas sudaro didesnį sotumo jausmą. Omega 3 papildo reikiamomis riebiosiomis rūgštimis, kurios gali padėti sumažinti blogąjį cholesterolį. Maistinės skaidulos esančios chia sėklose padės paspartinti svorio metimą.

Braziliški ir migdolų riešutai

Vitaminas E esantis migdoluose ir Selenas esantis braziliškuose riešutuose yra labai stiprūs antioksidantai bei gyvybiškai reikalingi elementai. Kaip jau yra žinoma, antioksidantai yra senėjimo procesą stabdantys mikroelementai. Jie padeda ląstelėms išlaikyti savo gyvybiškumą ir apsisaugoti nuo laisvųjų radikalų. Taip jūs atrodysite ir jausitės jauniau.

Šie riešutai taip pat turi gerą kiekį riebiųjų rūgščių, kurios padeda išlaikyti sveiką širdį bei odos elastingumą.

Citrusiniai vaisiai

Vitaminas C vienas iš populiariausių antioksidantų, kurį tikriausiai žino ir mažas, ir didelis. Kaip ir kiti antioksidantai vitaminas C padeda apsisaugoti nuo laisvųjų radikalų ir stiprinti imuninę sisitemą. Vitaminas C yra labai svarbus kolageno gamybai. Žaisdos gyja greičiau.

Prie citrusinių vaisių yra spriskyriami apelsinai, mandarinai, citrinos, laimas, greipfrutai, granatai ir kiti. Gerą kiekį vitamino C turi ir kiviai, svogūnai, brokoliai ir kopūstai.

Įvairios uogos

Pakrautos bioflavanoidais, kumarino, ellagino rūgšties, antioksidantų enzimų, fenolių ir polifenolių bei gerą kiekį vitaminų ir mineralų. Skamba šiek tiek painiai, tačiau šie elementai padeda sumažinti įvairių onkologinių ligų tikimybę, apsaugo organizmą nuo senėjimo požymių, pakrauna energija ir gera nuotaika.

Nuo šiol būtinai įtraukite į savo kasdienę mitybą šių uogų: goji uogos, vyšnios, mėlynės, braškės, avietės, serbentai, gervuogės ir spanguolės. Mėgstate ir kitų rūšių uogas? Įtraukite ir jas. Organizmas dažnai mums pasufleruoja ko mes norime, todėl, kad jis žino ko mums reikia.

Daug gerti

Tik žinoma ne šampano, kad ir kaip norėtųsi, bet vandens. Vanduo yra jaunystės eleksyras. Vanduo yra gyvybiškai reikalingas, drėkiną kūną, ląsteles bei valo organizmą nuo visokių toksinų ir kitų nereikalingų elementų.

Aktyvus laisvalaikis, subalansuota mityba kupina super produktų, kokybiškas vanduo. Tai yra trys pagrindiniai elementai geram ir kokybiškam gyvenimui, kuris visada saugo jaunystę ir gerą savijautą.