Būdai pajusti savo seksualumą net ir žiemą

Būdai pajusti savo seksualumą net ir žiemą

Seksualumas – tai vidinė būsena, o ne dailūs apatiniai, flirtas ar vilionės, skirtos priešingai lyčiai. Seksualumas – tai spinduliuojanti aura, pasitikėjimas savimi ir gera savijauta.

Žinoma, visa tai pajusti kur kas paprasčiau ilgomis vasaros dienomis, kuomet kūną dengia lengvi ir patogūs drabužiai, o atostogos jau žvelgia iš už kampo. Tuo tarpu niūrūs žiemos mėnesiai dažną mūsų panardina ne tik į apsmukusius megztinius, bet ir slogią depresiją. Kažin ar tai tinkamos sąlygos justi savo seksualumą…

Mažesnis gaunamos saulės kiekis verčia norėti daugiau miego, justi nuolatinį nuovargį ir nežinia ko užklupusį nepaaiškinamą liūdesį, dažnai pasibaigiantį picos ar mėsainio troškimu bei akyse augančiais kilogramais (neabejojame, jog jie papildomo pasitikėjimo taip pat neprideda).

Jei skaitote ir linksite galvą, nes aukščiau išvardinti simptomai Jums nesvetimi – paruošėme keletą patarimų, kaip ir vėl suspindėti. Juk pavasaris jau ne už kalnų – pasitikime jį pakilios nuotaikos!

5 būdai išsaugoti savo seksualumą net ir šalčiausią žiemą:

  1. Reguliuokite cukraus kiekį kraujyje. Tai gali būti raktas į sėkmę kontroliuojant kūno svorį ir netikėtus alkio priepuolius, kai atrodo galėtumėt ištuštinti visą šaldytuvą vienu prisėdimu. Įsitikinkite, jog Jūsų patiekaluose netrūksta sveikųjų riebalų, randamų alyvuogių aliejuje, avokaduose, riešutuose ir sėklose. Taip pat praturtinkite mitybą liesais baltymais, kurių gausu ankštiniuose augaluose, žuvyje, kiaušiniuose ir vištienoje. Toks maistas neleis cukraus lygiui kraujyje šokinėti aukštyn žemyn, kas dažniausiai ir tampa alkio „priepuolių“ priežastimi. Prie to dar galite riboti kofeino suvartojimą, o tarp pagrindinių patiekalų užkandžiauti skaidulų turinčiomis daržovėmis bei vaisiais.

  1. Valgykite daugiau šokolado. Natūralus juodasis šokoladas turi daugiau antioksidantų nei raudonasis vynas ar žalioji arbata! Taip pat jau ne kartą rašydami apie šį skanėstą vardijome ir jame esančias medžiagas, padedančias organizmui išskirti gerą nuotaiką garantuojančius hormonus. Todėl tikrai nejauskite kaltės karts nuo karto dienos metu pasisaldinti kasdienybę gabalėliu juodojo šokolado. Beje, ar jau sakėme, kad šokoladas yra ir stiprus afrodiziakas?..

  1. Pasilepinkite saule. Buvimas saulėje turi tiesioginės įtakos serotonino ir melatonino kiekiui kraujyje, o jie abu yra glaudžiai susiję su mūsų nuotaika. O kur dar vitaminas D, kurį organizmas pasigamina tik patirdamas saulės spindulių poveikį. Žinoma, gulėdami pusnyse gal ir neįdegsime, tačiau savaitgalius tikrai galime paskirti ilgesniems pasivaikščiojimams atvira vietoje (pajūriu, miško takeliu). Užtenka, jog nepridengtas būtų tik veidas, todėl pasidarykite termosą arbatos ir pirmyn į gamtą!

  1. Mankštinkitės kiekvieną dieną. Nors tai ir skamba nerealistiškai (puikiai žinome tą pagundą nuspausti „snaudimo“ mygtuką žadintuve, kai už lango šalta ir tamsu), tačiau žiema yra būtent tas metas, kai fizinio aktyvumo reikia labiausiai. Tam net nebūtina keliauti iki sporto salės – tiesiog kiekvieną rytą prabudę skirkite 20-30 minučių mankštai, kuri priverstų Jus suprakaituoti. Organizme išsiskyrę laimės hormonai endorfinai privers pasijusti lyg ant bangos! Nenustebkite, jei atėję į darbą spinduliuosite energija ir seksualumu, o kolegos klausinės, kodėl visą laiką šypsotės ir ką jau nedoro sumąstėte padaryti…

  1. Valgykite džiaugsmo suteikiantį maistą. Atsisakykite saldžiųjų gėrimų ir saldainių iš parduotuvės lentynų – nors ir atrodo priešingai, laimės jie tikrai Jums nesuteiks. Na, nebent kelis arba keliolika centimetrų aplink liemenį, tačiau vargu ar galima tai pavadinti laime… Pamaloninkite save produktais, kuriuose esantis cukrus nesikėsintų Jūsų nutukinti – naminiais konditerijos gaminiais, įvairiais vaisiais, šokoladu ar riešutais. Palepinkite save geru sūriu ar lašišos/tuno/kalakutienos sumuštinukais, ypač tinkančiais prie taurės vyno (bala nematė – juk truputis alkoholio taip pat padeda atsipalaiduoti ir atrasti pamirštą pasitikėjimą savimi). Riebioje žuvyje, moliūgų sėklose, riešutuose ir linų sėmenyse esančios omega-3 rūgštys ne tik užtikrina tinkamą širdies bei kraujagyslių darbą, bet ir yra vienos pagrindinių talkininkių kovoje su depresija bei greita nuotaikų kaita. Būkime ne tik sveiki, bet ir laimingi!

Būdai pajusti savo seksualumą net ir žiemą